Kdo smo in kam želimo priti? Enostavno vprašanje, ki terja celovit in strukturiran odgovor z identifikacijo ključnih korakov, potrebnih za doseganje ciljev.
Komunikacijska strategija je pomemben sestavni del poslovne strategije in predstavlja njeno dopolnitev za vzpostavitev komunikacijske zmogljivosti v podjetjih za vzpostavitev ali dvig konkurenčne prednosti. Pri tem upoštevamo poslovni model podjetja ter opredelimo elemente, ki jih je potrebno upoštevati pri snovanju komunikacijske strategije, razlage nekaterih najpogosteje uporabljenih izrazov. Opredelimo strateške korake, ki podjetje oz. organizacijo vodijo do zastavljenega cilja, saj komunikacijsko strategijo prilagajamo potrebam, ciljem, usmeritvam in realnim zmogljivostim podjetij.
Kaj podjetju sploh prinaša komunikacijska strategija?
Upoštevajoč ciljne kupce prinaša identifikacijo tipične persone ter sistematični in strateški pristop pri upravljanju uporabniške izkušnje na različnih segmentih komuniciranja – komuniciranje proizvodov ali storitev, upravljanju komuniciranja z različnimi javnostmi, opredeljevanje ključne ponudbe vrednosti in komuniciranja v prodajnem procesu, določanje metrik in rezultatov, skozi katere bomo merili uspešnost ter načrtovanje razvoja kadrov, potrebnih za rast.
Kaj pa digitalna strategija?
Upoštevajoč ciljne kupce prinaša identifikacijo tipične persone ter sistematični in strateški pristop pri upravljanju uporabniške izkušnje na Priprava digitalne strategije predstavlja izhodiščno točko za načrtno in ciljno naravnano izvajanja digitalnega marketinga ter druge digitalizacije poslovanja. Pristop snovanja je podoben, področje na katerega se strategija nanaša, pa širše.