Za uspešno tkanje novih poslovnih vezi!
Delavnica o učinkoviti rabi LinkedIna, njegovih zakonitostih, s konkretnim načrtovanjem vsebin, časovnice objav in pripomočkov temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov naslovnikov.
Glede na komunikacijske cilje spoznavamo, kako generirati vsebino, kje jo iskati, kako jo preoblikovati v zgodbo in tudi, kako jo plasirati na LinkedIn za doseganje zastavljenih ciljev.
Ker digitalizacija narekuje spletne komunikacijske aktivnosti, je za uspešno doseganje ciljev ključnega pomena razumevanje načina delovanja različnih komunikacijskih kanalov (relacija osebna komunikacija – spletna stran – e-pošta – LinkedIn stran – LinkedIn profili zaposlenih).
V drugem delu delavnice je predvidena konkretizacija 1. dela in priprava zgodb, prispevkov, akcijskih načrtov za kreiranje zgodb, ki je dolgoročno pomembna za implementacijo komunikacijske strategije. Z udeleženci se poglobimo v način oblikovanja načrta vsebin, modele in značilnosti priprave besedil, in uporabo pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi.
Delavnica je usmerjena v koncipiranje vsebin, namenjenih komuniciranju zastavljenih ciljev, v praktična in operativna navodila za lažje delo.
Delavnica je predvidena za do 3 udeležence, zaradi obsega in intenzivnosti dela jo izvajamo v dveh terminih po 2 uri. Prvi datum si izberite, drugega določimo skupaj!