Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tržno-komunikacijski načrt določa operativno izvajanje komuniciranja na spletnih in nespletnih komunikacijskih kanalih in podrobnejši princip osveščanja in opominjanja naših ciljnih skupin o vrednosti ponudbe. 

Pri tem se trend vlaganja podjetij v spletne komunikacije strmo povečuje. Spletno komuniciranje je učinkovito le, če so vsi kanali vpeti v celovit sistem usklajenega komuniciranja. 

Kako dobro poznate svoje kupce? Jim je ponudba vrednosti vašega izdelka pisana na kožo? Kakšne odnose želim graditi z njimi in kako z njimi komunicirati? 

V 3-urnem interaktivnem srečanju raziščimo, kdo smo in kam želimo priti! Ker več glav več ve, s seboj pripeljite še sodelavce. Interaktivno srečanje je namreč namenjeno določitvi iztočnic za nadaljnje delo in predvideno za skupine do 5 ljudi.

Cena: 200 + DDV, skupaj 244
Kontakt

KASPR, Janja Novoselc s.p. 
Kraška ulica 2, 6210 Sežana

Social

Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING, izdelava spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme, sofinancirata Republika Slovenije in Evropska unija iz evropskega sklada za regionalni razvoj.

Kaspr © 2024. Vse pravice pridržane

Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.